Thankful Thursday aneb Za co jsem vděčná

Na tenhle nápad jsem narazila kdesi na blozích a zalíbil se mi. Určitě neškodí si připomenout, co je dobré a co mi dělá radost - zvlášť v českém prostředí, kde je nadávání nejoblíbenější disciplína.

Jsem vděčná...


  • že konečně přestalo pršet. Povodně nás naštěstí přímo nezasáhly, takže si nebudu hrát na nějakou oběť...ale už mě fakt nebavilo připadat si jako postava z Bromfieldových románů, která se v koloniální Indii snaží upít během období dešťů.
  • že doktorka potvrdila, že děti mají průdušky čisté a z nákazy se dobře dostali. No brainer.
  • že by ještě zbývá dočíst asi 70% z  Dance with Dragons. Doporučuju! Jenom nevím, co budu číst potom...
  • že mám sušičku! Nebudu lhát, když jsem si musela vybrat mezi sušičkou prádla a novým počítačem, bolelo to, ale nelituju. Můžu normálně prát, aniž bych všude zakopávala o věšáky, na kterých prádlo stejně neuschlo třeba za tři dny.
  • že se paterčata narodila zdravá a v rámci možností v pořádku. Mám pochopitelnou slabost pro děti z vícečetných porodů, a přeju matce hodně sil. Kdyby navíc tahle výjimečná událost přispěla k tomu, aby rodiny s vícerčaty dostávaly stejnou finanční podporu jako rodiny s monodětmi, bylo by to ještě lepší...ale to je na jinou diskuzi.

Komentáře

Oblíbené příspěvky