Silk Naturals V: Návrat make-upu

Ano, to je další objednávka, přestože jsem pořád nebyla schopná zrecenzovat tu předchozí. Co můžu říct, trpím prokrastinací. Taky jsem líná jako prase.

Chtěla jsem přesto napsat hlavně o novince, která mě nadchla - krémových očních stínech. Fotky jsou jen ilustrační, protože mizerná technika mi neumožňuje kvalitně zachytit odstíny, a na dobrý foťák nejsou peníze.




Chromatic Cream Eye Color - odstín Soho

- krémový oční stín je v malé tubě s aplikátorem (stejné balení má třeba i SN lip stain). Je to praktické, žádné patlání prstem v kelímku, jednoduché nanášení - dvě "ťuknutí" barvou stačí na lehké denní líčení. Stín jde snadno rozetřít i kopytu, jako jsem já, takže paráda. Drží celý den (používám vždy bázi Too Faced, bez báze nevím). Barva je světlejší šedá/ taupe s jemnými, skoro neviditelnými třpytkami (uvědomuju si, že vlastně nevím, jak vypadá taupe...no nic, jedeme dál...)


Penthouse je klasická podkladová "my skin but better" barva, světlá, jemně třpytivá šampaň, která sama o sobě skoro není vidět. Bude dobrá v kombinaci s linkami, chci zkusit i s matnými pudrovými stíny.
S oběma stíny jsem velmi spokojená, při příští objednávce velmi pravděpodobně vezmu další. Jen se trochu obávám výdrže, aby nevysychaly - uvidíme.


Organic Vegan Lipstick - rtěnka v odstínu Rapturous - růžovo-hnědá bez třpytek, krásně krémová, s jemnou vůní. Vzala jsem ji vysloveně, abych ji mohla používat i jako tvářenku - zatím se ale zdá, že je na to krémová až příliš a nedrží. Hledání dokonalé krémové tvářenky nekončí.



BHA Toner - tonikum se 2% beta hydroxy acid má jemně působit proti ucpávání pórů a tvorbě zánětů. Vzala jsem čtyři malé vzorky, zatím testuju jen pár dní před spaním, takže na nějaké soudy je brzy. Nicméně tonikum nepálí, pleť je po něm hladká a dobře přijímá krémy.

Co vy a Silk Naturals? Vyzkoušeli jste krémové stíny? Nebo nakupujete u jiných zajímavých značek?

Komentáře

Oblíbené příspěvky