Dermalogica Multivitamin Thermafoliant

Peelingy - tělové i pleťové - jsou mojí oblíbenou součástí péče. Momentálně vlastním tři "obyčejné" mechanické peelingy - Alverde, Balea a Manufaktura - které bych chtěla probrat někdy v budoucnu. Vůdcem mého peelingového kultu je ale jednoznačně Thermafoliant - jemný "obrušovač", který kombinuje mechanické účinky s chemickými. Obsahuje kyseliny a kombinaci látek, která se při styku s vodou zahřívá. To zesiluje působení a dodává aplikaci další rozměr. Peeling má pastovitou konzistenci a malé částečky, žádné drhnutí se nekoná. Používám ho obvykle jednou týdně večer a můžu říct, že jsem nikdy po ničem neměla lepší pleť. Ve spojení s čisticí maskou (momentálně maska s mořským bahnem od Nobilisu) je to záchrana. Doporučila bych ho všem, snad s výjimkou supercitlivých typů - přece jen kyselina salicylová a další můžou dráždit.

                                                                             zdroj

Teď přichází ta horší část - cena. Kupovala jsem na ebay za cca 50 USD, tedy kolem 1000,- Kč. Tuba obsahuje 75 ml, ale vydrží věčnost, protože na jedno použití stačí velmi malé množství. Tip: na ebay se dají sehnat vzorky v sáčcích, já si koupila 10 ks, dorazily bez problémů a já mohla v klidu testovat, abych nevyhodila takové peníze za nefunkční/ pro mě nevhodný produkt. Musím říct, že normálně tolik za kosmetiku (jakoukoliv) neutrácím, ale tehdy jsem byla nešťastná ze stavu své pleti a hledala jsem řešení. Po zkušenosti se vzorky jsem se rozhodla pro plné balení a vůbec nelituju.
Na závěr dodám, že impulzem k nákupu vzorků a následně vybrakování peněženky byla tahle nadšená recenze na blogu Delicate Hummingbird. Blog už je bohužel mrtvý, ale pokud máte zájem, fotografie v recenzi jsou mnohem lepší, než bych já kdy mohla udělat.

Komentáře

Oblíbené příspěvky