Ranní rutina: Khadi pleťový a tělový olej - Růžový lotos

Další z mých zmatených impulzivních nákupů - šla jsem si do místní prodejny s biokosmetikou koupit šampon, zapovídala se s prodavačkou (mateřská nevykecanost...) a výsledkem je tenhle olej.

                                                                     zdroj

Od značky Khadi jsem do té doby znala jen hennu, o které tu chci taky někdy napsat. Každopádně o zbytku sortimentu jsem nic nevěděla, kromě mlhavého povědomí o přírodnosti, ajurvédě, indických bylinách, all that jazz. Tyhle prodejní slogany mě už moc neberou - přírodností se zaklíná i Avon nebo Nivea a kosmetiku zajisté připravovanou krásnými Indkami z rostlin právě sklizených v horských údolích nabízí i Tesco (značka Himalaya Herbals).
Chtěla jsem ale tělový olej, tenhle příjemně voněl, cena nebyla úplně mimo (asi 350,- Kč za 210 ml) a já si ho s nadšením koupila.
To bylo asi před dvěma měsíci a od té doby ho používám - na obličej, pochopitelně. A výsledek?
Olej nanáším prakticky denně na pleť navlhčenou levandulovou vodou. Stačí pár kapek na celý obličej, rychle se vsakuje, hydratuje. Je určený na smíšenou pleť a pro mě je opravdu jako stvořený - nemastí moc, ale ošetří suchá místa na tvářích, kde mívám šupinky. Mám po něm dobrou, sjednocenější barvu pleti. Opravdu mi vyhovuje, dlouho jsem nic tak dobrého neměla. Můžu ho srovnat se známými pleťovými oleji Saloos, které jsem dřív používala - Khadi jednoznačně vítězí. Občas ho musím prostřídat s něčím mastnějším, ale ve své kategorii je to olejový Usain Bolt.
Slabinou může mít balení - preferovala bych kapátko pro snazší aplikaci. Navíc velké množství oleje znamená, že ho na obličej vůbec nejde spotřebovat - za těch několik týdnů ho téměř neubylo. Na tělo je ho zase skoro škoda...first world problems :).
Závěrem: Určitě doporučuju vyzkoušet, zejména pokud máte smíšenou pleť. Dá se koupit samozřejmě i na internetu, mají ho třeba tady. V obchodě jsem ale neobjednávala, takže kvalitu služeb neznám.
Složení: olej Oryza sativa (olej z rýžových otrub), Nelumbo nucifera (lotos), Rubia cordifolia (indický madder), Centella asiatica (pupečník indický), Ficus benghalensis (fíkovník banyan), Lavandula angustifolia (levandule), tokoferol acetát (vitamín E), Cananga odorata (ylang ylang), Mimosa pudica (citlivka), cedrus deodarata (cedr himalájský), Azadirachta indica (neem), olej Daucus carota sativa (olej z mrkvových semínek). Obsashuje součásti z biologického pěstování: Sesamum indicum olej (sezamový olej), olej Helianthus annuus (slunečnicový olej) a součásti přírodních éterických olejů: farnesol, geraniol, limonen, linalool, Eugenol, Benzylalkohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Benzoate, kumarin

Jestli znáte nějaké další značky pleťových olejů, budu ráda za doporučení.

Komentáře

Oblíbené příspěvky