Ranní rutina: květová voda a oční sérum Nobilis

Na začátku musím učinit doznání - i ve svém pokročilém věku jsem pořád zmatená rozdíly mezi pleťovou vodou, květovou vodou a tonikem (micelárku a podobné šmejdy odmítám vůbec dosadit do rovnice...). Takže si vypomůžu definicí ze stránek výrobce (zdroj):

Květové vody, jinak nazývané též hydroláty nebo hydrosoly jsou aromatické vody, které vznikají při destilaci siličnatých rostlin. Během destilace vodní párou se oddělují látky rozpustné v tucích (éterické oleje) a látky rozpustné ve vodě, které do vody přecházejí. Vzniká tak “aktivní voda”, bohatá na bioaktivní látky z té které rostliny.

Květová voda levandulová - musela jsem si zvykat na výraznou vůni - levandule mi nevadí, ale nešílím z ní, vybírala jsem hlavně kvůli účinkům. Dneska už je součástí každodenní péče, skvěle se doplňuje s krémy i s olejem Khadi, o kterém už byla řeč. Není to úplně holy grail záležitost, ale vyhovuje mi. Mám balení s rozprašovačem, který je praktický (ze skla nadšená nejsem, při mojí šikovnosti ho pořád vidím na dlaždičkách...). Verdikt: mám ráda i jiné vody, třeba Jarisch, ale tahle patří k nejlepším. Problém mám jen s cenou - 200 ml ve skle stojí v eshopu Nobilis 244,- Kč plus poštovné, což není zrovna málo. Dá se ale koupit 200 ml v plastu za 174,- Kč plus pošta. Pro srovnání, Saloos nabízí hydroláty ve spreji například tady za 85,- Kč/ 50 ml a 113,- Kč/ 100 ml plus pošta. Saloos vody ale obsahují 2% alkoholu.

Bioaktivní oční sérum - koupila jsem si 5 ml vzorek a používám ho už pár měsíců každé ráno. Je to lehký krém, který se příjemně aplikuje a rychle vsakuje. Pleť je po něm okamžitě viditelně hydratovaná a dostatečně ošetřená - přece jen už potřebuju účinnou péči. Nobilis v popisu na stránkách uvádí zmírnění vrásek, pomoc proti kruhům pod očima, při únavě...všechno včetně vymýcení terorismu a ukončení finanční krize. Realita? Zázrak nenastal, ale našla jsem velmi kvalitní produkt se skvělým přírodním složením a viditelnými výsledky. Ráda ho používám; vedle očního krému Dr. Hauschka je to další špičkový přípravek, který jsem vyzkoušela. Navíc je za rozumnou cenu.
Tip: Myslím, že 5 ml kelímek vydrží opravdu dlouho, za ty asi čtyři měsíce používání ho ubylo jen málo. Pokud ho chcete dávat jen kolem očí, vystačí klidně na rok.


Komentáře

Oblíbené příspěvky