Karel Hadek

Pan Hadek je momentálně velkým oblíbencem v české blogokotlině (blogotlině?). Já udělala první objednávku na začátku května, teď jsou vzorky vyzkoušené, některé spotřebované - a zdá se, že se výjimečně dostalo pozornosti kvalitním výrobkům.

Eshop Karla Hadka je opravdu výjimka. Nikdo nad ním neochá kvůli obalům ve tvaru zmrzliny a nekupuje předražené věci kvůli tááák rožtomilým retroobrázkům... Nabízí prostě kvalitní výrobky (a kosmetické suroviny) v obyčejných funkčních obalech. V nabídce jsou vzorky, odeslání je velmi rychlé a je to zatím jediný obchod v mém záběru, který nepožaduje platbu předem.Chtěla jsem vyzkoušet hlavně lecitinové krémy... a jak to dopadlo?

Rea krém na ruce - vzorek 5 ml - lehký krém, hydratuje, zvláštně bylinkově voní. Vyhovuje mi, asi si ho koupím, ale vůně nemusí sedět každému.

Leciderma Supra 5 ml - mastnější krém s příjemnou vůní, promaže, nedráždí. Skoro jistě koupím znovu.

Heřmánkový dětský koupelový olej 100 ml - ve vodě se mění na emulzi, která jemně myje. Uklidňující vůně. Objednám větší balení.

Mangové máslo 100 g - co k němu říct? Čisté máslo se maže celkem snadno, i když uvažuju o smíchání s nějakým olejem (samotné se trochu drolí). Balení v dóze je praktické.

Sortiment je velmi široký, vybere si snad každý. Až mi dojde levandulová voda Nobilis, vezmu ji asi tady. V nabídce jsou také oleje, o kterých jsem psala na samém začátku, za rozumné ceny.

Komentáře

Oblíbené příspěvky