Oškrábáno: Palmer`s Cocoa Body Scrub

Jak už jsem uvedla, moje hroší kůže si libuje v pravidelném oškrábání pořádným peelingem... Momentálně používám na tělo tenhle scrub od Palmer`s, který se chlubí obsahem kakaového a bambuckého másla a drcených kakaových bobů.

                                                                      zdroj

Značka Palmer`s se pokud vím prodávala v drogériích Rossmann, kam jsem se ale nedostala věčnost. Každopádně peeling jsem v omezeném sortimentu nikdy nezaznamenala ani v době, kdy jsem ještě měla možnost do drogérie zavítat. Já si ho objednala na chemistdirect.

Teď konečně to hlavní - jak účinkuje? Konzistence je hodně "máslová", mazlavá, možná až moc. Při známkování jako ve škole bych za kvalitu oškrábání dala trojku. Mohl by být i drsnější. Kůže po něm ale není vysušená a bude vyhovovat i méně drsnosrstým typům. Nenapadá mě žádný jiný peeling, ke kterému bych ho přirovnala - i známé The Body Shop jsou méně krémové. Vůně je příjemně kakaová (překvapení...), nijak silná.

Závěr: Znovu ho skoro s jistotou nekoupím - ne snad, že by byl špatný, ale u peelingů jsem promiskuitní. Chci jich vyzkoušet co nejvíc, než najdu toho pravého. Rozhodně ale stojí za to, pokud vás mizerná nabídka v českých obchodech neuspokojuje.

Složení: Water (aqua), Sodium Lauryl Sulfoacetate, Glycine Soja (Soyabean) Oil, Poloxamer 407, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Theobroma Cacao (Cocoa) Extract, Polysorbate 80, Glycerin, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Stearyl Alchol, Fragrance (Parfum), Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tetrasodium EDTA, Hydroxyethylcellulose, Tocopheryl Acetate, DMDM Hydantoin, Silica, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Powder, Mwthylparaben, Proplyparaben, PVP.

Komentáře

Oblíbené příspěvky