Skin Blossom

Přiznávám bez mučení, že mě vždycky potěší, když narazím na značku, která v české blogolouži ještě není vymáchaná :). Trpím syndrodem "tohle musím mít!", a výsledkem je, že mám pak doma totéž co všechny ostatní blbky dámy. Někdy se ale zadaří - jako se Skin Blossom (SB). Narazila jsem na ni náhodou, snad na iherb, ale nejsem si jistá... Každopádně jdu ráda ke zdroji, použila jsem tedy své computer skills a zadala do vyhledávače. Jde o britskou značku, která se prezentuje jako "cenově dostupná a účinná přírodní kosmetika". Hledala jsem zrovna do zásoby výrobky s přijatelným složením i cenou, Alverde už mi šla na nervy - objednala jsem takřka okamžitě. Vybrala jsem si šampon, mycí gel na obličej a denní krém.

SB hodně hraje na módní strunu bio eko, pro mě to ale nebyl hlavní důvod nákupu. Spíš než kytičky a ochrana zvířátek mě zajímá poměr cena - výkon, a ten je u většiny značek z drogérie prostě špatný. Nejsem znalec chemie, ale složení, kde dominuje voda, minerální olej, případně vazelína, a účinné látky jsou někde vzadu, mě nebere. U SB je složení velmi dobré, přitom ceny jsou opravdu rozumné - mycí gel i krém jsem kupovala každý za £3, tedy asi 90 Kč (měli zrovna slevy). Je třeba ovšem připočítat poštovné, tuším £5. O šamponu, který jako jediný už používám, se rozepisuju níže.

Organic Shampoo

                                                                       zdroj

Šampon je ve větším 350 ml balení, má praktickou pumpičku. Bílo-zelený obal se mi líbí, není to žádná designová extáze, ale je příjemný na pohled. Potěšil mě ale hlavně obsah, s přírodními šampony mám totiž smíšené zkušenosti. Třeba Logona byla děsná. SB ale nezklamal - dobře pění (ano, jsem stará konzerva a mám ráda, když šampon pění), myje, vlasy jsou po něm ošetřené. Nenapadá mě žádná výtka, mým normálním, hustším vlasům vyhovuje. Přesné složení je uvedeno na stránkách SB. Za cca £7 (plus pošta) nepatří k úplně levným, na druhou stranu Logona se prodává kolem 250 Kč/ 250 ml, a moje vlasy neumyla.

Zbývající výrobky - Organic Face Wash a Organic Replenishing Face Moisturiser - mám zatím v zásobě. Určitě se tu objeví, až spotřebuju věci, které aktuálně používám.

Komentáře

Oblíbené příspěvky