Bon Savon

Před časem jsem hledala náhradu za Lush šampuk Jumping Juniper, který mě definitivně opustil. Měla jsem ho ráda, byl praktický, dobře pěnil a myl, takže opětovný nákup jsem zvažovala. Lush ale považuju za předražený, a navíc jezdit kvůli tomu do Palladia... I jala jsem se hledat alternativu a našla Bon Savon. Z poměrně široké nabídky jsem si v červnu objednala tři věci - mýdlo, cukrový peeling a tuhý šampon. Skoro po čtyřech měsících používání výrobků mám už jasnou představu. Jak tedy dopadly?

Mýdlo s přírodním hedvábím a bílým vínem - Velmi příjemné mýdlo s jemnou vůní, nevysušuje. Používám ho na tělo (ne na obličej) a jsem spokojená. Nenazvala bych ho luxusní, jak uvádí výrobce, ale koupila bych klidně znovu.

Cukrový peeling s kávou - Z těch home made peelingů, které jsem vyzkoušela, patří určitě k lepším. Je slisovaný do menších kostek a používá se docela dobře. Vadí mi jenom, že při používání z kostky odpadávají malé kousky, které už moc nejde sbírat, a peeling tak zbytečně rychle ubývá. Oškrábe ale velmi dobře, navíc díky obsahu kávy má povzbuzující vůni. Kdo má rád peelingy jako já, tomu doporučuju alespoň zkusit.

Manšestr - tuhý šampon s medem, propolisem a pivem - Na začátku všechno vypadalo růžově. Šampon při několikerém použití myl, pěnil, vlasy po něm byly pěkné. Pak jsem odjela a tuhý šampon s sebou nevzala. Po návratu jsem po něm sáhla, vlasy umyla a...něco se stalo. Hlavu jsem i po dvojím šampónování měla jako homeless. Zůstaly mastné, nepříjemné na dotek, prostě jako bych si na hygienu nepotrpěla. Bylo mi to samozřejmě divné, tak jsem druhý den umyla znova - a nastalo totéž. Nakonec jsem v zoufalství koupila v DM kokosovou Baleu a konečně mám vlasy čisté. Tuhý šampon ale budu muset rozhodně střídat s jinými přípravky, protože sám o sobě prostě nefunguje. Možná mi při delším používání vadí nějaká složka...nevím. Každopádně nedoporučuju. Šampuky Lush jsou lepší.

Zavěr: Kdybych měla neomezené prostředky, nebránila bych se prozkoumání dalších mýdel a peelingů od Bon Savon. Odeslání balíčku bylo rychlé, věci přišly dobře zabalené, žádný problém jsem nezaznamenala. Tuhý šampon, kvůli kterému jsem vlastně objednávala, mi ale nevyhovuje.

Komentáře

Oblíbené příspěvky