Seriály aneb Chci se vdát za Sherlocka Holmese

Mám pomyslný seznam mužů, za které se chci vdát a mít s nimi (další) děti - takový vyšší level teenagerovské lásky k Take That a spol. Momentálně je na prvním místě Benedict Cumberbatch - toužím se za ním odstěhovat do Londýna a vařit mu silný čaj. Myšlenka na něj mě přivedla k tomu, že už příští týden začíná geekovská sezóna - startuje podzimní várka seriálů.

Co tedy stojí za stažení?

Sherlock - Tady asi není co dodat, všichni ho znají a měli by mu povinně vzdávat hold. Geniální, brilantní, dokonalý. Když mi manžel řekl, že Američani natočili předělávku (!) tohohle seriálu, málem mi praskla žilka (nazvali to Elementary, pokud tu ubohost chcete prozkoumat blíže). Lépe tenhle materiál natočit nejde - a podotýkám, že jsem četla romány A. C. Doyla, což, troufám si říct, o většině českých diváků neplatí.


Ripper Street - Méně známý zástupce britských detektivek - Matthew Macfadyen (další na seznamu, btw) coby detektiv v bouřlivě se rozvíjejícím Londýně 19. století. Vcelku drsné, realisticky působící, přitom dodržující tradiční schémata. Velmi dobré.


The Big Bang Theory - Další no brainer - doslova  protože oproti hlavním hrdinům jsem bystrá asi jako Penny, ale bez erotické přitažlivosti. S manželem máme každý tričko s hláškou ze seriálu. Takže opakujte po mně: I cry because other people are stupid, and it makes me sad.

The Good Wife - Vztahovka, ale dobře zahraná, se zajímavými náhledy do amerického právního systému a politiky. Go, Alicia, go!

Možní kandidáti:

Sleepy Hollow - Tohle bude buď dost dobré, nebo úplně debilní, nic mezi tím. Ichabod Crane honí Bezhlavého jezdce v 21. století? Jsem zvědavá.

Agents of S.H.I.E.L.D - Minimálně šanci si zaslouží, i když absence známých tváří pro mě nic dobrého nevěstí. Dělá to dojem, že stanice chce jenom dojit úspěch Avengers...uvidíme.

A co nechci ani vidět:

Breaking Bad - Zkusila jsem a nedostala jsem se ani přes první díl. Hlavní hrdina mě nepřitahuje (sorry, Bryane) a seriál působí tak realisticky a depresivně, že mě úplně odrazuje. To už bych se ve volném čase mohla dívat na filmy Bohdana Slámy. Seriály jsou pro mě oddech, takže děkuju, ne.


Dexter - Viděla jsem tři nebo čtyři řady, Michael C. Hall je jednoznačně na seznamu (proti charismatickým vrahům nic nemám) a seriál považuju za skvělý. Už se mi ale prostě okoukal - osm řad opakovaného vtipu je na mě nějak moc.

Na závěr dodám, že všechny seriály má samozřejmě smysl sledovat pouze v originále. Kdo sleduje dabované verze (navíc léta po prvním uvedení), je idiot a měl by být odsouzen k věčnému koukání na Ordinaci v růžové zahradě.


Komentáře

Oblíbené příspěvky